عکس های رنگارنگ

Home ϟ E-mail ϟ Archive ϟ Titles ϟ Profile




★ـ☆گالریـ میســـ♥ـ عکاســــــ☆ـ★

خوشـــ اومدینـــــ دوستان گلــ♥ــــ

عکس های رنگارنگ

•·.·´¯`·.·•صور ملونة هتخلى جهازك و فيس بوكك ينطق •·.·´¯`·.·•

•·.·´¯`·.·•صور ملونة هتخلى جهازك و فيس بوكك ينطق •·.·´¯`·.·•

خودم کوچیکشون بزرگشون ادامه مطلب+چندتای  دیگه

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

نظرات شما عزیزان:

نگین جون
ساعت21:23---2 اسفند 1391
سلام تینا جون خوفی عزیزم ....اوه اوه چه کردی مگه من چند وقته نیومدم بابا وبلاگ خوشمل عزیزم من یه گالری درست کردم دوست داشتی بیا خوشحال میشم لوگو رو بزاری تو وبت ممنونم عزیزم

دختری از جنس تنهایی
ساعت22:27---26 بهمن 1391
سلام عزیزم وبت خیلی نازه خوشم اومد به منم سر بزن بعدشم با اسم وبم لینکم ن بعدشم بگو با چه اسمی لینکت کنم بای عزیزم منتظرم [بغل][بغل][گل][هورا][چشمک][لبخند]

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ ^.^ جمعه 13 بهمن 1391 ^.^ 13:7 ^.^ تینا ^.^